Compartiempo networking – noviembre 2018. Patrocinado por Queixería Arquesán

El jueves, 8 de noviembre celebramos una sesión de networking en la aula didáctica de la “queixería Arquesán” (Touro), gracias a la invitación de Benigno Pereira, socio director de Queizúar.

Benigno nos habló de emprendimiento, RSC y sostenenibilidad. Aquí os dejamos muchas de sus frases:

“O fundamental nunha empresa é a idea de proxecto. Non a de negocio. Hai q ter consciencia de que os cartos non son teus. Son do proxecto

E despois ves que ten que haber un Nino soñador e un Nino realista. Ás veces a burocracia impídeme facer queixo. Crecemos errando algunhas veces, como toda empresa. Agradecemos a tolerancia que tivo connosco os consumidores. O foco é a satisfacción do cliente, non a do negocio.

En canto a RSC, informamos con transparencia a empregados de como vai a empresa para que poidan desenvolver os seus plans de vida. Nunca nos apropiamos de horas dun traballador, o seu tempo é seu, e se se lle pide, se lle paga, aínda que segundo as circunstancias acordemos que teña que agardar un pouco.

Apostamos de sempre por unha economía circular. O aproveitamento integral dos recursos de todo o q producimos. E por coidar a todas as persoas do noso sector e do noso contorno, traballadores, gandeiros, transportistas, todos os que interveñen no proceso deben vivir dignamente. Respira e deixa que o teu contorno tamén poida respirar.

O ano pasado facturamos 1.800.000 kg. Estamos crecendo e non podemos pensar en botar xente por un robot para producir máis. Non pode ser. Non imos botar a 7 persoas para comprar un robot que nos faga crecer, cando crezamos primeiro e o necesitemos despois, entón pode que o merquemos.

A industria 4.0 axuda a todos os queixeiros e a todas as empresas. Hoxe temos un departamento de I+D e outro de calidade cun 37% titulados en plantilla. Temos patentada proteína do soro para colectividades, hospitais, etc. E outra patente del para facer bioetanol. Procuramos ser eficientes e apostamos por innovar e pensar no aforro e enerxético.

Levamos traballando coa mesma cooperativa leiteira 23 anos, interesándonos con eles xa desde o aboado dos prados e o coidado dos animais para a súa satisfacción e obter unha materia prima de calidade.

Hoxe estamos na aula didáctica, por onde pasaron máis de 15.000 nenos, non de visita, a ver como facemos as cousas, a ser eles os protagonistas e facer o seu queixo. E logo venme por Santiago ou por onde sexa e saúdanme. Ola Nino, eu estiven facendo un queixo contigo!. Estas cousas son para min as verdadeiras satisfaccións como empresario.”

A continuación celebraremos una sesión de networking, bajo la dirección de Jorge Fente y Sandra Negreira y una degustación de queso DOP Arzúa-Ulloa y vino Corga, producido en Trives en bodegas con sistema de depuración en ecológico (disponible bajo pedido por cajas e acorga@qbama.es).

Queizúar es una firma gallega especializada en la elaboración de quesos artesanos, que produce 1,8 millones de Kg al año, y que comercializa bajo las marcas “Arquesán” y “Bama”. Los quesos Arquesán son los más premiados en las sucesivas XX ediciones de las catas de los quesos de Galicia.

Como fin del acto, tuvo lugar el nombramiento de Benigno Pereira como primer Socio de Honor de RedActiva y una foto de tod@s los asistentes. Bienvenido Nino!

Compartiempo networking noviembre. Patrocinado por Queixería Arquesán

 

El jueves, 8 de noviembre en Touro, gracias a la invitación de Benigno Pereira, socio director de Queizúar, celebraremos una sesión de networking en la aula didáctica de la “queixería Arquesán”.

En primer lugar, Benigno nos hablará de emprendimiento, RSC y sostenenibilidad.

Después celebraremos una sesión de networking, bajo la dirección de Jorge Fente y Sandra Negreira.

Cerraremos con una degustación de queso DOP Arzúa-Ulloa y vino Corga, producido en Trives en bodegas con sistema de depuración en ecológico.

Queizúar es una firma gallega especializada en la elaboración de quesos artesanos, que produce 1,8 millones de Kg al año, y que comercializa bajo las marcas “Arquesán” y “Bama”. Los quesos Arquesán son los más premiados en las sucesivas XX ediciones de las catas de los quesos de Galicia.

Para asistir, rogamos contactar con un socio de Red-Activa o escribir un email a info@red-activa.com. Las plazas son limitadas.

 

ComparTIEMPO. El networking de Red Activa

Diseñado por Sandra Negreira y Jorge Fente, la metodología ComparTIEMPO Networking ha facilitado el realizar contactos de negocio en poco tiempo, y con mucha efectividad.

En un ambiente muy distendido, hemos disfrutado de una agradable velada, a la vez que hemos conocido a profesionales y empresarios interesantes para nuestra actividad diaria.